lördag 5 januari 2013

Nystart

Nu kör jag igång en gammal blogg jag haft, fast med ny inriktning. För ett par år sedan läste jag mycket böcker och startade en bokblogg. Den var ganska populär och jag fick bl.a. förhandsläsa och recensera två böcker från olika förlag. Det var kul men satte för mycket press på mig att prestera och dessutom minskade min läslust en hel del under en period. Jag försöker läsa så mycket jag orkar, mestadels i badet, men ville börja recensera igen.
Så jag tänkte att eftersom jag även älskar film och musik så kan jag göra en blogg där jag skriver lite om allt sådan, recenserar det jag ser mm. Även TV och annat kommer jag skriva om.

Utöver recensioner blir det annat smått och kul. Kommer köra vissa saker mer permanent och ett av dem märker ni i nästa inlägg. Jag kommer varje dag ha ett inlägg om den dagen. Antingen en födelsedag, någon som dött, någon händelse av vikt som skett den dagen etc.

Så då vet ni att det varje dag finns nytt att läsa och ni kan besöka min blogg ofta :)


En del recensioner finns ute redan. Kolla in dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar